duminică, 29 iulie 2012


În fiecare zi mi-e dor de ceva sau cineva.
În fiecare zi mi-e dor de un cuvînt de încurajare şi bunătate, pentru că tot mai puţini sunt oamenii care o fac. 
În fiecare zi mi-e dor de un prieten. 
În fiecare zi mi-e dor de dragoste, dragoste curată, pentru că omenirea nu mai pune valoare pe acest sentiment nobil. 
În fiecare zi mi-e dor de adevăr, pentru că minciuna e peste tot... 
În fiecare zi mi-e dor de mine, pentru că în aglomerarea vieţii încep adesea să uit cine sunt... 
Fiecare zi ne îndepărtează de ceea ce vrem să uităm, cînd suferim... 
Fiecare zi ne aduce mai aproape de ceea ce așteptăm, cînd iubim… 
Orele sunt aceleași, pasul lor nu poate fi schimbat decît de ceea ce simțim la un anumit moment. 
Nu putem rămîne în afara timpului, de aceea te invit și pe tine să zîmbești și să pășești mai departe cu încredere. 
Păstrează soarele în suflet și în priviri și atinge-i duios și pe ceilalți cu căldura SUFLETULUI TĂU FRUMOS !!!...fiecare suflet are o poveste... 
Poveştile au viaţă și ele trăiesc în fiecare dintre noi, în tot ce ne înconjoară, în tot ce ne fac mai buni, mai frumoşi, mai înţelepţi, mai senini, dacă ştim să le ascultăm cu sufletul... 
Fiecare suflet de pe pământ are o poveste a lui, dar trebuie să tragi bine cu urechea ca s-o auzi şi-ți trebuie un gram de iubire s-o înţelegi...indiferent ce ai fi, este important să ai grijă de sufletul tău...acolo se ascunde o adevărată comoară...caută în sufletul tău și, dăruieşte bunătatea ce se ascunde acolo... 
Aminteşte-ţi să realizezi binele din viaţa ta, ascultă-ţi inima...viaţa este magică! 
Iubeşte-o, adulmec-o în fiecare clipă, oriunde ai fi, oricine ai fi, bogat sau sărac... 
Regăseşte energia şi bucuria din inima ta și, nu-i judeca pe cei din jurul tău şi nici pe cei care sunt răi cu tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu