miercuri, 10 august 2011

MINUNEA FACUTA DE MAICA DOMNULUI

 Doamne ajuta!si Maica Domnului sa ne pazeasca si sa se roage pentru noi pacatosii. Pentru ca se apropie marea sarbatoare a ADORMIRII MAICII DOMNULUI ! tin sa va povestesc ,ca anul trecut Maica Domnului,a  facut o minune pentru mine ! si nu vreau sa nu se stie , ca Maicuta face minuni ,numai trebuie sa le recunosti si sa nu le pui pe seama ,,ooau ce noroc am avut,, ci binecuvantata sa fii Tu Maica Preacurata,, Anul trecut in ajun adica pe 14 august seara  la ora 19 m-am pregatit sa merg la Sf. Manastire fiind din gherla ,si intotdeauna acolo intalnesc o sora draga din moldova si obisnuim sa ne dam mici daruri , si m-am gandit sa ii daruiesc o marama de pus pe cap ,dar era putin sifonata si am calcat-o putin ; am pus pe pat sa o calc pt ca nu era numai putin sifonata si vroiam sa o ampachetez. .
,asa am facut; am inpachetat-o si repede ca eram In criza de timp am dat sa plec si eu am o iconita sus la usa a Maicii Domnului si intotdeauna cand plec spun Maicuta ai grija de casa mea , am plecat la manastire si am stat pana la 4 dimineata  si am ajuns la 5 acasa, /am ajuns acasa si ma gandeam ce frumos si se bine m-am simtit si ce mi-am umplut sufletul ,dau sa ma culc si aud ; pic,pic,pic, ce face asa? oare picura apa undeva ,?ma uit nimic, cand ma uit ;;fierul de calcat era in functie si pe pat . cand am vazut mi sa infierbantat sangele am stat cateva secunde nemiscata; si apoi am cazut in genunchi si am plans,,spunand DOAMNE MAICUTA INTRADEVAR AI AVUT GRIJA DE CASA MEA,,nu pot sa nu spun aceasta minune de nu era maicuta in paza casei mele in atatea ore,In 12 ore de cand am plecat / nici nu vreau sa ma gandesc ce se  putea intampla, ,,LAUDATA MARITA SI SLAVITA SA FIE IN CER SI PE PAMANT CA MARE PUTERE ARE,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu