vineri, 16 aprilie 2010

DE LA LUME ADUNATE

INTERVIU CU DUMNEZEU

Am visat ca am avut un interviu cu Dumnezeu.

•«Deci vrei sa ai un interviu cu mine?» a întrebat Dumnezeu.

•«Daca ai timp…» am raspuns eu.

Dumnezeu a zâmbit, spunând:

•«Timpul meu este vesnic. Ce te gândesti sa ma întrebi?»

•«Ce te surprinde cel mai mult la omenire?»

Dumnezeu a raspuns:

•«Se plictisesc cu copilaria, se grabesc sa creasca mari si apoi iarasi tânjesc sa fie copii.»

•«Îsi pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi îsi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea.»

Bratele lui Dumnezeu m-au luat si am tacut un moment, apoi am întrebat:

•«Ca un parinte, care sunt câteva din lectiile vietii, pe care vrei sa le învete copiii Tai?»

Dumnezeu a raspuns zâmbind:

•«Sa învete ca ei nu pot face pe nimeni sa-i iubeasca. Ce pot face însa, este sa se lase iubiti.»

•«Sa învete ca cel mai valoros lucru nu este ceea ce au în viata lor, ci pe cine îl au în viata lor.»

•«Sa învete ca nu-i bine sa se compare pe ei însisi cu altii.»

•«Sa învete ca o persoana bogata nu este una care are cel mai mult, ci una careia îi trebuie cel mai putin.»

•«Sa învete ca doar în câteva secunde pot provoca rani adânci în persoana iubita si pot trece multi ani ca sa le vindece.»

•«Sa învete sa ierte, prin practicarea iertarii.»

•«Sa învete ca exista persoane care îi iubesc mult, dar pur si simplu nu stiu sa exprime sau sa-si arate sentimentele.»

•«Sa învete ca banii pot cumpara orice, dar nu…FERICIREA!»

•«Sa învete ca doi oameni pot privi la acelasi lucru, dar îl pot vedea foarte diferit.»

•«Sa învete ca nu totdeauna este suficient sa fie iertati de altii, ci de asemenea trebuie sa se ierte pe ei însisi.»

•«Si sa învete ca EU sunt aici cu ei, întotdeauna.»

Octavian Paler

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu