vineri, 5 februarie 2010

de ziua ta

De ziua ta

De ziua ta...

Ti-as darui caldura-mbratisarii...
Dar departarea zarii...
...in Timpul prea tarziu...
Doar gandul mai e viu...

Ramane pentru tine...
Ca dar din partea mea
Un colt... in al meu suflet,
Iar azi ...ma voi ruga...

Primeasca Domnul grabnic
...si rugaciunea mea,
Ce ti-e-nchinata tie...
Acum, de ziua ta...

Primeasca Domnu-n mai,
A mele cugetari...
Sa-ti dea rabdare-n toate,
Frumos sa-nveti sa mori !

Primeasca Domnul numai,
A gandului dorire...
Sa te pazeasca-ntreg...
De-a lumii amagire !

Primeasca Domnul astazi,
A mele rugi fierbinti...
Ca tu sa fii pe cale...
Sa nu mi te dezminti !

Primeasca Domnul acuma,
Putina mea iubire...
Si sa iti ierte astazi...
A vietii poticnire...!

Primeasca Domnul iara...
Al meu cuget curat...
Si-n cer pe cap sa-ti puna
Cununa... de-mparat !

Credinta sa-ti sporeasca,
In zbor fii sanatos...
Iubirea sa-ti triumfe...
Mai, sufletel frumos !

Primeste si un zambet,
Tot de la mine-n dar...
Si-o lacrima tacuta...
...Nimic nu-i in zadar !

S-asa-n manunchi de ganduri,
In loc de flori albastre
Si vise ratacite...
Culese dintre...astre..
In noptile sihastre...

Cant astazi pentru tine...
Cu ingeri pe poteca-ti
Croita spre-a Lui tel...
Pe-acorduri celestine...
Multi ani ! Ani multi cu...EL !

Simona Sturzu (Daisy)

Un comentariu: