joi, 31 martie 2016

Discutie intre mama adoptiva si fiu


Începutul conversaţiei

Doamne ajuta mami ce faci
cand poti, intra pe mes sa mai vorbim
Doamne ajuta mami ce mai faci
doamne ajuta dragul meu
nu ne potrivim pe mes cand sant eu nu esti tu si invers scriem mai multe despre tine
ce mai faci ? ce ai mai facut?
realizarile tale...
ar fi foarte multe de povestit si am si multe de aratat, de aia vreau sa facem in asa fel incat sa ne potrivim pe mes, fiindca am si unele lucruri pe care le-am facut sau urmeaza sa le fac si astept acordul tau ca sa fie totul in regula
printre acestea sunt unele schimbari la bloguri, schimbari fortate de cauze tehnice
te iubesc mult, mami si astept mesaj sa-mi spui cand esti pe mess
cand vii
Doamne ajuta mami ce faci
am o veste mare pentru tine
in curand facem inregistrari noi
astept cu mult drag
sa ai pace si lumina in suflet
Doamne ajuta mami iti multumesc mult pentru distribuiri si comentarii si te asigur ca voi ramane consecvent pe calea asta
CU MULT DRAG
AI GRIJA DE SUFLETUL TAU
azi am avut o zi foarte speciala mai ales c-a fost si ziua de nastere a cuiva drag[mama viitoarei sotii]
VAIIIIIIIIIIIIII CE MA BUCUR
SA FIE IN RTUN CEAS BUN SI CU NOROC
CARE E DIN POZA?
ee mai dureaza ceva dar suntem pe drumu drept, iar cand va randui DOMNUL atunci voi anunta


am inteles
dirijoarea?
de la biserica?
pai daca avea fii sigura ca ti-l spuneam fiindca nu ascund nimic de tine
da dansa e
fata merge la biserica?
e foarte credincioasa seamana cu mama
tatal ei e cam indiferent
adica e botezat ortodox dar nu prea merge la biserica
daca l-am vazut de doua ori intrand
te las ca am ceva treaba revin
Doamne ajuta mami ma bucura mult ce am vazut amu pe facebook
si pot sa zic ca-mi alina suferinta pricinuita de vestile primite
DA CE AI PATIT DRAGA
pai prietena mea este iar bolnava, iar maicasa nici ea nu se simte prea bine de abia vorbea la tel
DA CE AU AMANDOUA?
iar repetitia de azi nu s-a putut tine
DUTE LA ELE POATE AU NEVOIE DE CEVA
maicasa e ragusita iar ANA nu stiu pt ca nu a putut sa-mi zica maica-sa ce si cum
IMI PARE RAU
asta e, sper sa se rezolve pana duminica
noapte buna mami si scuze ca sunt asa de ravasit si scriu mai greu
NN
oricum o sa-mi revin incurajat de vorbele viitoarei soacre care a zis ca zboara si tot conduce coru
mai ales ca are orga ajutor
Doamne ajua mami ce faci
DOAMNE AJUTA DRAGUL MEU
MA BUCUR CA VREI SATI INTEMEEZI O FAMILIE SA FIE INTR-UN CEAS BUN
pai DOAMNE ajuta inca nu stim data dar e pe aproape
mai depinde de unele chestii
SA FITI FERICITI
asa va fi
nasii ii stim deja
OAU INSAMNA CA TREABA E SERIOASA
PARINTII SAU CUNOSCUT?
iar muzica o vor asigura colegii de cor
exact
CINE VOR FI NASII?
inca nu s-au cunoscut dar o vor face si personal
pai una din soprane cu sotul
cea inalta
care apare si ea in pozele pe care le am aici
Carmen ce face
A PLECAT IAR
Hristos a-nviat mami ce faci
cum or fost zilele astea pentru tine?
ADEVARAT A INVIAT DRAGUL MEU
A FOST BINE SI FRUMOS INVIEREA LUI HRISTOS
Hristos a-nviat, mama si la multi ani pentru duminica ce-o trecut
ce mai faci?
adevarat a inviat
Am trecut prin momente grele
pai cum?
am fost internata in spital
aoleu
asta chiar e veste soc, insa stiu ca DOMNUL iti va ajuta sa te faci bine
scuzama ca nu tiam spus pana acuma
eu am sa raman mereu langa tine si ma voi ruga sa te faci bine
ca sa nuti faci griji
nu-i problema

asta e oricum stii ca nu te pot parasi
stiu
Fara credinta nimic nu sant ,O umbra doar pe acest pamant ,O frunza ratacita-n vant, O litera intr-un cuvant ,Un pumn de oasse intr-un mormant.....
orice s-ar intampla tu esti mama mea si asa vei ramane
stiu
ce fac ceilalti?
sant bine toti
carmen are nunta la baiat
multa sanatate si ganduri bune si lor de la mine, colegiii din cor si viitoarea sotie
casa de piatra
am o intrebare
mai intri pe mes?
nu mai am mesu
dar chem pe cineva sal faca
si eu trebe sa-i fac ceva fiindca aveam mai multe sa-ti trimit si nu sa pot pune aci ca-s prea mari
ce mai faci mami
Doamne ajuta mami ce mai faci
Doamne ajuta fiule !UITE SANT OASPETELE ALTULUI BLOG ,,NETLOG,, SI MA MINUNEZ DE MULTE LUCRURI POSTATE DE MULT
CUM STAI CU RELATIA CU FATA ALEASA?
e din ce in ce mai bine si dau slava DOMNULUI pt asta
SA FITI BINECUVANTATI
miercuri avem iar repetitie
Amin
joi e ziua 3 in unu
ADUCA?
pai: INALTAREA, ZIUA EROILOR si SF IMPARATI
DA
dar voi rezista vocal
apropo de voce au ramas masca toti cand m-au auzit la concertul aniversar recitand poezia dedicata lor
SANT MANDRA DE TINE
SA FII BINECUVANTAT DRAGUL MEU
multumesc DOMNULUI ca fara EL nimic nu se poate
ASA E
cum spunem noi intr-o cantare de la strana,, sunt un bulgar de nimic/ sunt un strop de roua in soare''
versurile apartin lui TRAIAN DORZ poetul inchisorilor
o sa rog pe cine se ocupa de youtube-ul nostru sa o puna ca sa ne auzi
am o veste mare deja de maine incep sa trimit material la revista AGAPIS, revista bisericii noastre
IAR MA BUCUR
mersi, macar aici la biserica ne miscam mai cu talent, fiindca in partea cealalta lucrurile treneaza din lipsa de interes
desi acolo e si cenaclu, dar la cat de organizat e.. degeaba ne strofocam noi , daca altii nu se misca
Stateam, cu ceva timp in urma, de vorbe cu cineva care imi spunea ca partea care ii place cel mai mult din mersul la biserica, este lauda pe care i-o adreseaza Domnului prin cantari si poezie. Oare doar asa putem sa ii aducem lauda lui Dumnezeu? Prin cantari, poezie, seri de lauda si inchinare?
citez
Purtarea ta aduce lauda sau rusine? Eu cred ca aici intra foarte multe lucruri, incepand cu punctualitatea si cedatul locului unei persoane mai in varsta si mergand pana la delasare, minciuna si inselatorie. Lucruri aparent minore sau lucruri majore, toate zic eu ca sunt importante si toate, luate impreuna, merg mai departe de noi. Noi putem fi cu Dumnezeu pe buze la birou, la scoala, in biserica insa este mai important cum sunt perceputi prin prisma modului in care ne purtam. Te-ai gandit vreodata cum ar fi sa ai un coleg care sta cu Biblia pe masa, vorbeste frumos despre Dumnezeu, dar el intotdeauna intarzie la munca, isi minte seful pentru a isi face viata mai usoara si face tot ce poate ca sa scape de munca? Ce parere ai avea despre Dumnezeul pe care el il propovaduieste?
buna intrebare care te-ndeamna la reflectii adanci
dac-ai sti tu cat am asteptat mesajele de genul asta
ma bucur...
vezi ce pun acum pe pagina mea de fb sant asemenea o mancare duhovniceasca
vin in completarea starii de bine pe care am simtit-o si azi ca de multe ori cand merg la biserica
inclusiv in cantari
la multi ani pentru maine mami
Doamne ajuta mami ce faci
Doamne ajuta mami ce faci
DOAMNE AJUTA UITE PE AIC PRIN CASA LA UMBRA
TU?
si eu tot asa pana dup-amiaza
multumesc mult pentru aprecierea postarii aceleia
CUM STAI CU RELATIA CU FATA DIRIJOAREI
foarte bine suntem pe drumul cel bun
SA DEA DOMNUL
MA BUCUR
pe 1 august e ziua ei si vreau sa-i fac un cadou aparte
SI CE TE-AI GANDIT SAI CUMPERI
O ICOANA?????????????
pai in afara unei bratari, m-am gandit si la o cana cu mesaj haios sau o iconita
O ICOANA DE PERETE E BINEVENITA O ARE TOATA VIATA SI ISI AMINTESTE DE TINE
LUCRURILE MARUNTE SE PIERD DAR O ICOANA RAMANE VESNIC
CARE E NUMELE EI?
corect uite eu ma gandeam ca inca de joi sa fac asta pt ca atunci am drum si la mormantul lui ILIE LACATUSU
NUMELE EI ESTE ana
CAUTA ICOANA SF IOACHIM SI ANA
SI AIA IO DARUIESTE
MAI MARE DAR NU SE POATE
asa voi face iti multumesc mult
stii pentru cine era acea poezie pe care am scris-o
Sfinţii şi Drepţii Părinţi Ioachim şi Ana
NU
STIU
era pentru o colega de cor care trece printr-un moment greu unu din baieti are cancer la gat
OOO DOAMNE...
il cheama GEORGE, iar pe mama lui, FLORENTINA
noi ii zicem FLORI
e la altiste
acum trebuie sa plec putin dar revin mai tarziu
Doamne ajuta mami ce faci? ma cam sperie ceea ce ai spus
si anume
si anume faptul ca pomenesti despre incercarea aceea
lasa dragul meu ca vine vremea cand trebuie sa ne intalnim cu hristos ,,fata catre fata,,
trebuie sa fii optimista
multumesc
inteleg perfect ce zici numai ca nu e momentul sa ne gandim la plecare ok sa avem grija cum traim ca sa dobandim DARUL dar sa nu ne fie exagerat de frica
asa este
mai stiu eu pe cineva careia i-am zis la fel
tu ce faci cum iti este
multumesc domnului si maicutei sfinte bine am fost azi de mam inchinat la icoana de la man nicula
tu ce faci?
ma bucur c-ai ajuns
cum esti?
eu sunt bine tot datorita LOR , chiar dac-au mai fost probleme le-am trecut cu bine
minunat
mai nou fac lectii de canto si ma descurc
ce frumos
succes
da o colega din cor ma ajuta in sensul asta
multam
vreau sa zic ca impusc doi iepuri de-o data intai ma-nvata si dup-aia amandoi cantam la repetitia corului
ma bucur pt tine
multam. la-nceput nu mi se dadeau sanse dar acum progresez
ieri colegii de cor se-ntrebau de de ce nu am venit langa ei da le-am zis ca am avut o stare mai proasta
acuma vreau sa ies ca am ceva treaba, iti doresc multa sanatate si spor duhovnicesc
te imbratisez cu mult respect si drag
multumesc la fel si abia astept reintalnirea
spor si rod in lucrul tau
ce mai faci dragul meu?
Doamne ajuta mami sunt bine, ma duc pe unde sunt invitat da nu las nici serviciul
ieri seara seara am fost la vecernie la ANTIM
F BINE
in perioada care a trecut am fost si la FESTIVALUL ENESCU
la ambele evenimente am fost cu cate o colega din cor
asa ca ma si plimb pe langa activitati
tu ce ai mai facut?
AM FOST LA BISERICA
AZI AM FOST LUNA TRECUTA LA MORM.PARINTELUI ARSENIE
ma bucur c-ai reusit s-ajungi
CUM STAI CU FETELE?
pai foarte bine ca e una si buna
din toate punctele de vedere
FATA DIRIJOAREI?
exact
si santem pe calea dreapta spre scopul final dar data o stie DOMNUL
nu vrem sa ne grabim tare
ca avem exemplul dirijoarei care s-o grabit s-o patit-o
asa -i
stii sant pe cale sa primesc un cadou nesperat de la una din colegele de cor
SCARA, cartea SFANTULUI IOAN SCARARUL
TE LAS AI GRIJA DE TINE
mult spor la trebi mama
si saluta-i si pe frati
Doamne ajuta mami ce faci
DOAMNE AJUTA DRAGUL MEU
CE SA FAC AICI IN CASA SA AFARA PLOUA
SANT SI CAM RACITA
Si la noi ploua da totusi ieri am putut sa ies din casa
DAAAAA
am fost la un spectacol de opereta si a fost foarte fain
s-a tinut la PALATUL COPIILOR si a fost sala plina
a fost opereta LASATI-MA SA CANT
iar din distributie au facut parte si trei colegi de cor
multa sanatate
Doamne ajuta
o zi binecuvantata, mami! ce mai faci cum te simti
doamne ajuta dragul meu
sant bine
tu ce faci?
daca nu erai copil a lui HRISTOS POATE SI TU ERAI LA COLECTIV
DAR TU STII CA LOCUL TAU NU ESTE ACOLO
AM DREPTATE?
sunt bine am avut un progr incarcat si de aia nu a,m mai dat semn de viata
ai mare dreptate si-ti datorez asta fiindca DOMNUL a vrut asa
in legatura cu cei de acolo se vede clar ca nu erau cu DUMNEZEU dac-au organizat distractia vinerea
si plus de asta erau si lacomi de arginti
STIAM SI CHIAR ERAM LINISTITA SUFLETUL IMI SPUNEA,,STAI STAI LINISTITA CA FIULUI TAU NU PUTEA SA MEARGA ACOLO AVEA OBLIGATIA SA-MI SLUJEASCA MIE ,,NU DEAVOLULUI.
ma educi foarte bine si roadele se vad
dovada ca mi-am ales prietenii dupa suflet
MULTUMESC LUI DUMNEZEU CACI CUVINTELE PE CARE TI LEAMINSUFLAT NU AU FOST ZADARNICE
ITI AMINTESTI CAND TE CERTAM CA MA MINTEAI
da
si-mi pare rau c-o faceam
SI INCET AI ASCULTAT CA NU VREAU SA TE CERT CI SA FII COPIL A LUI DUMNEZEU
ASA SE INCEPE VIATA DUHOVNICEASCA
SA FII BINECUVANTAT IN VECI
SI SANT MANDRA DE TINE
acum stiu si nu mai repet greselile de atunci desi am avut unele ispite mari
si tu la fel, mama fiindca daca nu erai tu cine stie unde eram
IISUS A SUFERIT PENTRU NOI CEI PACATOSI NU PENTRU CEI DREPTI
exact
MULTUMESC DOMNULUI DACA AM FACUT CEVA BUN
acum trebuie sa ies insa voi reveni in curand
te-mbratisez cu drag si-ti multumesc pt tot
DE ACUM EU NU MAI AM CE INVATATURI SA-TI DAU TE-A LUAT MAICA DOMNULUI SUB SFANTUL SAU ACOPERAMANT SI TE INVATA EA CUM SA MERGI PE CALEA CEA DREAPTA
BINE DRAGUL MEU
Doamne ajuta mami ce faci
mi-a fost foarte dor de tine
Doamne ajuta dragul meu
si mie
t?u
ce mai faci?
am fost cam ocupat cu serviciul si diverse alte evenimente muzicale si nu numai dar sa stii ca m-am gandit mereu la tine
multumesc
am avut si bune si rele in perioada asta adica cele bune ar fi cantarile in diverse locuri, invitatiile la evenimente si nu in ultimul rand spovedania impartasania si primirea preotului
cu ICOANA NASTERII chiar ieri
Foarte frumos!
iar cele rele ar fi si ele multe dar una a fost dura de tot: pierderea unui prieten drag: George , plecat la DOMNUL sambata asta care a trecut
Sa- i dam Slava lui Dumnezeu intodeauna. Amin!
Amin
Am facut si un film cu poze ale lui la rugamintea familiei
insa nu stiu cum sa-l postez direct pe facebook fara sa-mi dea eroare. ce trebuie sa mai adaug?
NU STIU
aha. am intrebat fiindca vroiam sa-l vedeti si voi[tu, Nina ,LENUTA]
NU MAI STIU ASEMENEA PROCEDURI MAM PROSTIT
nu vorbi asa, mama
STAREA SA NATATII NU MIE PREA BUNA SI NUMAI STRICTUL NECESAR FAC
nu s-a ameliorat deloc?
AM FOST OPERATA LA INIMIOARA
pentru ce
DAR MULTUMESC DOMNULUI SANT BINE
e bine atunci, fiindca imi faceam griji
nu vreau sa te pierd
SA FIE VOIA DOMNULUI
DACA VOI PLECA TU SA TE ROGI PENTRU MINE
O VOI CAUTA PE MAMA TA ADEVARATA SI IMPREUNA NE VOM RUGA PT TINE
ma rog oricum stii ca eu ti-am mai zis ca nu te voi lasa niciodata . Iti multumesc si eu pentru tot si te iubesc mult
SI EU
chiar mi-e dor uneori si de momentele acelea placute in care ma certai iar dupa aceea ne impacam promitand ca nu mai fac
ASA FAC TOTI COPII DAR EU TE CERTAM DIHOVNICESTE
VROIAM SA AM UN FIU IN CARE SA AIBA DUMNEZEU O LUCRARE CU TINE
SI DUMNEZEU NE CEARTA DAR NE CEARTA FRUMIS
stiu mama si-ti multumesc fiindca mi-a prins foarte bine si promit ca nici de acum inainte n-o sa-ti ies din cuvant
SANT MANDRA DE TINE
multam Domnului
SI CRED CA E CEA MAI FRUMOASA LUCRARE PE CARE AM FACUT-O
asa e si multumesc Domnului ca sunt fiul tau
AMIN
si de acum incolo daca o sa mai calc stramb si vei afla, fiindca om sunt si supus greselii, nu ezita sa ma certi
DACA O SA CAZI RIDICATE
DUMNEZEU NU NE VA INTREBA DE CATE ORI AM CAZUT CI DE CATE ORI NEAM RIDICAT
DE ACUM ESTI PE DRUMUL CEL BUN STII CE E BINE SI CE E RAU
MARTURISESTETI PACATUL DE CATE ORI CEI GRESI
VEI
ACUM CU PERMISIUNEA TA MA VOI RETRAGE
ASA am sa fac mama si-ti multumesc ca ramai alaturi de mine
si eu ma retrag fiindca trebe sa plec la cor, insa voi reveni zilele astea cu ajutorul Domnului
e cel mai frumos dar pe care l-am primit saptamana asta! multumesc mult maicuta si va iubesc mult pe tine, pe frati si pe matusa. Sarbatori fericite tuturor
La multi ani mami ce mai faci? cum ai petrecut
Eu am petrecut cu familia si cu cei din cor
multumesc bine
la multi ani;sanatate si mult bine ,toate acestea de la mine
cele mai minunate cuvinte din acest an
multumesc mult maicuta, aceleasi urari si de la mine si cei din cor[ieri am avut si trei sarbatoriti ,iar dupa slujba ne-am cinstit putin
Carmen si ceilalti ce fac
bine nu au venit acasa
un an bun si lor si matusii si tuturor celor dragi ai nostri
seara binecuvantata si abia astept sa ne reauzim mi-e dor de tine mami
Doamne ajuta mami ce mai faci cum te mai simti
Doamne ajuta dragul meu MULTUMESC BINE
TU?
uite am fost pe la diverse cenacluri, scriu, cant in cor , imi petrec zilele cu tot felul de munci[servici plus altele pe langa]
mai am si zile triste dar nu disper
FRUMOS
si online sunt activ in sensul ca nu las blogurile balta
SUCCES
EU LE CAM NEGLIJEZ MAI IA SI DE LA BLOGURILE MELE CA MOI TREZI CA MI LEA INCHIS
chiar acum de curand am scris o poezie satirica la adresa celor care se dau scriitori dar sunt mari smecheri si au distrus tara iar acum se afla inchisi
NU MAI SANT CA ALTADATA AM IMBATRINIT SI NU MAI DAU RANDAMENT
mami nu vorbi asa fiindca eu stiu ca tu poti dovada facebookul tau superb
MULTUMESC
cu mare drag,
apropo de facebook stii pe cine am redescoperit aici
pe Marcela, doamna aceea din BUZAU
cu care tineam noi legatura pe mes
PE EA AM DATO DISPARUTA ANI DE ZILE
IAI SPUS CINE ESTI
da i-am spus tot in mesaj o sa-i trimit si cerere daca esti de acord
stii ca ca nu fac nimic fara acordul tau
DA VORBESC MEREU PRIN PESAJE
ESTI UN DULCE
UN COPIL EDUCAT
SI CU BUN SIMT
multumesc mullt mami si sa stii ca roadele educatiei tale se vad fiindca fara tine nu stiu dac-ajungeam unde sunt
iti sarut mainile si chipul si ma rog DOMNULUI sa te tina mult langa mine
AMIN
TU AI RAMAS IN SUFLETUL MEU SI VEI RAMANE PE VECI
la fel si tu mami
esti singura care imi spune si atunci cand fac ceva gresit si care nu s-a sfiit sa ma certe cand a fost cazul
DE MULTE ORI I-MI REPROSEZ CA TE-AM CERTAT,CRITICAT SI UMILIT
ai avut dreptate s-o faci
DAR FIERUL TREBUIE CALIT IN FOC ,CA SA IL POTI MODELA, TE ROG IARTA-MA !!!
ti-am spus-o si atunci ti-o zic si acum eu nu ma pot supara pe tine fiindca m-ai renascut duhovniceste
LAUDAT SA FIE DUMNEZEU DRAGUTU
totul a fost spre folosul meu asa ca nu am de ce sa te iert
AM FACUT NUMAI CE TREBUIA SA FAC
iti sunt recunoscator pt asta dar mai ales LUI DUMNEZEU pt ca mi te-a scos in cale
si chiar te rog daca o sa ma mai abat de pe cale nu ezita sa ma certi
CINE L-A CUNOSCUT PE DUMNEZEU =SA NASCUT DIN NOU SI NU POATE SA SE MAI RETRAGA DIN BRATELE MAICII SFINTE
ROG PE BUNUL DUMNEZEU SA TE BINECUVINTEZR CU CAT MAI MULTA CREDINTA SI HAR
Amin. Si eu ma rog sa-ti dea zile multe si tie si tuturor c oriunde am fi
am o veste mare: exista sansa intr-un viitor nu stiu cat de apropiat sa ajung cu corul in ARDEAL
MAS BUCURA
turneu
SA DEA DUMNEZEU DRAGUTU
dar depinde de sponsorii pe care reusim sa-i atragem, ca si GRECIA e cam in coada de peste
adica de mers mergem da nu stim cati
suntem 25 cu colaboratori
MA ANUNTI
sigur cand voi afla ceva sigur de turneul in ARDEAL vei fi prima care afla, insa cu GRECIA e alta poveste ca deja suntem in cautari fiindca va fi primavara asta
deja maine si vineri suntem in pline repetitii
astea sunt zilele: miercuri si vineri
INITIALA TA
multumesc mult mami
acum trebuie sa ies ca am ceva de facut si ma pregatesc si pentru maine la repetitii, dar voi reveni zilele astea
SI EU DAR AM ASTEPTAT SA FACI TU PRIMUL
CU MULT DRAG
dac-ar fi dupa noi nu am mai iesi dar obligatiile ne comanda
ASA E
oricu stii c-abia astept reintalnirea
m-a emotionat pana la lacrimi mesajul tau si sa stii ca pe zi ce trece te iubesc mai mult si-L rog pe Bunul DUMNEZEU sa te tina cat mai mult alaturi de mine ca sa ma-nveti cat mai multe, fiindca orice copil are nevoie de sfatul mamei, indiferent de varsta
in legatura cu partea finala a mesajului , sa stii ca la fel simt si eu, chiar daca nu am avut ocazia sa-ti spun
o noapte faina si abia astept reintalnirea
doamne ajuta fiul meu
"Câtă iubire, Doamne, ai pus pe lângă noi! Dar orbi cum suntem azi şi-n suflete prea goi, Împovăraţi de griji, sau gând de-navutire, Nu ne mai pasă Doamne... călcăm peste iubire." ( Marin B.)
Doamne ajuta mami o dup-amiaza binecuvantata eu sunt bine dar sunt in trecere pe aici fiindca ma duc la cor si revin dupa 8
DUTE CU DUMNEZEU DRAGUTU
ca de obicei ma voi gandi si la tine si la restul celor apropiati noua inclusiv la MARCELA cu care tin legatura chiar daca unde sta ea acum nu are netul chiar asa bun
Doamne ajuta mami, iti doresc un sfarsit de saptamana binecuvantat si multumesc mult pentru mesajul foto pe care mi l-ai trimis l-am pus la loc de cinste, iar in legatura cu acel comentariu pe care l-ai facut, sa stii ca sunt de acord cu tine , desi am unele amendamente pe care o sa ti le spun cand intri
Doamne ajuta mami ce faci?
eu am avut si ieri zi plina iar acum abia am terminat programul de munca si ma relaxez online deocamdata iar mai pe urma s-ar putea sa ies
ultimele iesiri fiindca intram in post si dup-aia ale lumii trec pe planul doi
BINE DRAGUL MEU SANT MANDRA DE TINE
DUMNEZEU DRAGUTU SA-TI POARTE DE GRIJA
multumesc mult mami si sa stii ca tot ce ma-nveti e litera de lege, fiindca vreau sa fiu si eu la fel de cuminte si ascultator ca fratii mei ca sa fii mereu mandra de noi
SATI AJUTE DOMNUL EI NU SANT ASA DE CREDINCIOSI CA TINE
pai cum asa
NU MERG NICI LA BISERICA NUMAI LA PAste
inteleg, insa sper ca nu au luat-o pe cai gresite
NU
DAR NU MERG LA BISERICA DIN COMODITATE
mai stiu eu pe unii
CAND AU FOST ACASA NEAM DUS LA PRISLOP TOTI
NU SA APRINS FLACARA CREDINTEI IN SUFLETUL LOR
bine macar ca acasa ati fost toti la biserica
o sa ma mai rog si eu pentru ei
SANT BUNI AJTA APROAPELE DAR CU RUGA SI BISERICA MAI MOALE
BINE AI FACE POATE RUGA TA VA FI ASCULTATA
sper
CEL DE AICI DIN GHERLA ESTE CORATOR LA BISERICA
CEL DE LA CLUJ MERGE LA PASTI DUPA PASTI
FACE MILOSTENIE E BUN DAR ....
totul va fi bine si cu ei, fiindca DOMNUL nu ne lasa
ieri la LITURGHIE i-am pus
da le stii numele la toti?
am pus sUSANA cu familia
ioan, marcel ,dorin si carmen mai pune-i cand poti poate domnul se va indura de ei
e bine Dumnezeu stie de ei
asa voi face mama
multumesc
cu mare drag
si eu iti multumesc . Vreau sa-ti spun ca mai nou pe langa cantari invat si bulgara intensiv
esti destept ce copil cuminte am cu tine ma pot mandri
asta e meritul DOMNULUi EL PUNE IN NOI CEVA IAR NOI CULTIVAM CE NE-A DAT
cu adevarat
acum te las in grija domnului
asta ma invata si colegele de cor, fiindca mai nou am intrat sub aripa protectoare a celor mai in varsta din cor
mult spor la treburi si abia astept reintalnirea
doanne ajuta
Doamne ajuta mami ce faci
eu am facut multe azi printre care am si cantat cu corul la biserica unde am citit la strana
doamne ajuta fiul meu
sant mandra de tine
te-am incredintat Maicutei Sfinte si stiu ca esti pe maini bune
de aceea eu stau linistita
mai spunem cum a chemato pe mama ta care tia dat viata
ANCA
Sfârşitul conversaţiei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu