duminică, 5 ianuarie 2014

In leaganul cerului !

In leaganul cerului !

Slavă Ţie Doamne, Slavă Ţie! Plecându-mi mândria şi înalţându-mi mintea către Tine tind să cred că m-ai iertat, Tu Doamne. Ori, dacă greşesc, Tu Domnul meu nu m-ai fi învrednicit să fiu strajă Intr-al României pământ. Dar iar Ti-ai varsat marea dragoste asupra nimicniciei mele.Vroiai dintr-un fir de nisip sa ma faci o floare si mai apoi dintr-o floare o lumina si dintr-o lumina un inger.Si mai apoi, ca sa pot avea simtire, Ti-ai varsat o lacrima asupra-mi care sa-mi dea viata, Te-ai pogorat la iad sa pot ca eu sa rasar si sa cresc. Mai prea iubit, Doamne. Mi-ai lasat si timpul sa vegheze asupra-mi, mi-ai lasat si soarele sa ma-ncalzeasca, mi-ai dat si ploaia care sa ma faca sa plang, sa-mi amintesc de lacrima Ta. Ai vrut sa ma iubesti, si eu dar nu Te-am lasat. Imi cereai iubirea si nu Ti-am dat-o, ci Te-am indepartat si atunci nu am stiut de ce striga inima...Dupa Tine plange, si sufletul geme, Tu dragoste far de pret, Tu lumina nestinsa, Tu viata.Dar pana cand ?! De ce ma iubesti pe mine impietritul ?! Tu stii ca sunt intuneric, inima mi-e bolnava, mintea mi-e murdara, sufletule in drum de sticaciune, sunt prea departe de Tine si totusi tanjesc dupa Domnul. Indraznesc sa ma gandesc la Domnul. Iarta-ma Doamne, ajuta robul. Cand am cazut m-ai ridicat, cand m-am inaltat m-ai coborat. O, dulce smerenie, fiica a Cerului, dorita esti de mine pacatosul. Sau Sfanta pocainta ce deschizi poarta Raiului, deschide-mi si mie sufletul si stapaneste-ma.O ,dulci daruri... de nemasurat sunteti. O, dulce Iisuse bucurie doar esti. La ce-mi foloseste viata, daca nu te am pe Tine?...toate trec si doar Tu ramai ,vesnic viu , Doar Tu ....Doamne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu