luni, 29 octombrie 2012

Lacrimile durerii

Mângâie-mă Sfântă Cruce,
Şi-mi ajută a te duce,
Căci oricât ai fi de grea,

Vreau să mor sub umbra ta.

Mângâie-mă cer senin,
Căci de-un timp sunt tot străin,
Am pierdut ce-mi era drag,
Şi de-atuncea sunt pribeag.

Mângâie-mă vânt de seară,
Cum făceai odinioară,
Căci de-atâtea ori mi-ai dus,
Lacrimile la Iisus.

Mângâie-mă dor iubit,
Ce cu mine-ai pribegit,
Căci cu mine-ai stat mereu,
Să cântăm lui Dumnezeu.

Mângâie-mă duh ceresc,
Şi-mi dă dar să te păzesc,
Pentru Mirele Hristos,
Pentru Raiul cel frumos.

Mângâie-mă tu, pustie,
Căci mi-ai fost cândva soţie,
Că de când mă rătăcesc,
Tot la tine mă gândesc.

Mângâie-mă zare-albastră,
Căci mi-e dor de Casa noastră.
Mângâie-mă cer senin,
Căci am fost şi sunt străin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu