miercuri, 23 martie 2011

Ce iti apartine

- povesti cu talc -


poveste Ce iti apartine

Un om a murit subit. Deodata L-a vazut pe Dumnezeu apropiindu-se de el, cu o valiza In mana si spunandu-i…

"- Fiul meu, e timpul sa mergem… "

Omul L-a Intrebat pe Dumnezeu:

"- De ce asa curand? Aveam atatea planuri… "
" - Imi pare rau, fiule… dar acum este momentul plecarii tale. "
" - Dar ce ai in valiza? "
" - Ceea ce ti-a apartinut. "
" - Ce mi-a apartinut? Vrei sa spui lucrurile mele, hainele, banii? Mis pertenencias? "
" – Imi pare rau, fiule, dar lucrurile materiale pe care le-ai avut nu ti-au apartinut niciodata. Apartineau Pamantului. "
" - Atunci sunt amintirile mele? "
" - Imi pare rau, fiule, dar acestea nu mai vin acum cu tine. Ele nu ti-au apartinut niciodata. Apartineanu Timpului. "
" - Atunci talentele mele? "
" - Imi pare rau, fiule, dar nici acestea nu ti-au apartinut. Apartineau Circumstantelor. "
" - Atunci prietenii mei, Membrii familiei mele? "
" - Imi pare rau, fiule, dar ei nu ti-au apartinut. Apartineau drumului tau prin Viata. "
" - Dar sotia si copiii mei? "
" - Imi pare rau fiule, ei nu-ti apartineau. Apartineau Inimii tale. "
" - Atunci trupul meu? "
" - Nici acesta nu ti-a apartinut niciodata. Apartinea Taranei. "
" - Atunci e sufletul meu? "
" - Imi pare rau, fiule, dar sufletul nu ti-a apartinut. Sufletul tau Imi apartinea Mie. "
Atunci omul smulse valiza din mana lui Dumnezeu si o deschise. Era goala. Cu o lacrima de dezamagire Omul Il intreba pe Dumnezeu:
" - Nu am avut niciodata nimic? "
" - Ba da, fiule. Fiecare din momentele pe care le-ai trait au fost numai si numai ale Tale… "

Viata este doar un moment. Un moment care e numai al tau. Bucura-te In totalitate de el. si nimic din ceea ce crezi ca-ti apartine sa nu te opreasca sa faci asta.

Traieste ACUM, traieste-ti VIATA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu