vineri, 18 octombrie 2013

Preaiubitã Maicã Pururea Fecioarã.

Preaiubitã Maicã Pururea Fecioarã.

Maicã Preacuratã pururea Fecioarã
Sufletul din mine nu-l lãsa sã moarã
Ci revarsã Sfântã peste el de sus
Mila ta cea mare, mila lui Iisus!

Ingerii imprejuru-mi fã sã se adune
Sã-mi arate calea cãtre cele bune
Sã-mi îndrepte paşii pe cãrarea milei
Şi la ceasul nopţii şi la ceasul zilei.

Sã goneascã toate duhurile rele
Ce pândesc în drumul vieţuirii mele
Bietului meu suflet sã-i dai viaţã nouã
Sfântã şi curatã ca un bob de rouã.

Plâng Mãicuţã bunã cu adânci suspine
Sufletul meu astãzi, vine sã se închine
Mila ta din ceruri peste el coboarã
Preaiubitã Maicã Pururea Fecioarã.

Doamne-al Invierii, Sfânt Izvor de milã
Pleaca-Te şi ascultã ruga mea umilã
Scoala-mã din patul suferinţei mele
Unde zac şi picã lacrimile grele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu