marți, 28 mai 2013

Rugaciunile Sfantului Efrem cel Nou sant primite de Mantuitorul nostru

 ***NIMIC NU ESTE INTAMPLATOR***

Ma numesc SUSANA si sant din Gherla,vreau sa marturisesc tuturor,ca nimic nu este intamplator !Toate sant planuite se sus de la Imparatul Cerului si a Pamantului,

In anul 2012 octombrie,am primit in dar cartea ,, MARTURII ALE MINUNILOR SAVARSITE DIN ZILELE NOASTRE,,de la o surioara de credinta care tot prin minune ne-am cunoscut ,asa obisnuim ca atunci cand ne intalnim sa ne facem mici daruri de suflet.

-Eu  am descoperit ca am leucemie linfatica cronica pe data de 5 mai 2011 la spitalul de Hematologie Cluj, cand mi-a spus doctorul rezultatul analizelor am crezut caci ,cade cerul pe mine,,DOAMNA SA STITI CA VA TREBUI SA VENITI SAPTAMANAL LA ANALIZE,, m-i s-a inrosit urechile ,nu am spus nimic mi-a dat tratament injectabil aveam globulele albe 180,000,ooo si anemia 8, am facut tratament si incet incet au scazut globulele albe si a mai urcat anemia  /normal ar trebui sa fie g.albe intre 4 si 10  si anemia peste 11 mergeam saptamanal la cluj,la analize apoi la 2 saptamani apoi la o luna dupa care iar au recidivat,in 2012 am fost propusa sa imi dea sange dar nu mi-a dat deoarece aveam nevoie de 2 donatori asa ca m-am suparat tare pentru ca eu in tinerete am donat de 28 de ori cate 400 ml sange si am spus ca acum am si eu dreptul la 400 ml de sange /si nu am mai acceptat sa i-mi dea singe aveam anemia 6 si globulele albe 85mii in schimb am primit o perfuzie in loc de sange ,am mers acasa si la 2 saptamani trebuia sa ma duc iar la analize,am spus daca tot merg la cluj sa o sun pe prietena mea surioara draga sa vina si ea la cluj sa ne intalnim sa mai povestim de ale noastre ca ea fiind in pelerinaj in Grecia  SI MI-A ADUS IN DAR CARTEA ,cu minunile..... analizele erau ne schimbate si   eram ingrijorata ,dar spuneam ca daca asa a vrut,, DUMNEZEU DRAGUTU ASA SA FIE, STIE DUMNEZEU DE CE,, am primit cartea si mi-a explicat ca este mare facator de minuni si  grabnic ajutator, am ajuns acasa am inceput sa citesc minunile facute de dragul meu Sfant si mi-am pus increderea ca va mijloci cu siguranta pentru mine, cand am mers in ianuarie la analize am luat icoana Sfantului  {care si asa am primito ca prin minune } CU MINE LA CLUJ SI AM ZIS;Doamne Sfinte drag Sfinte Efrem vino cu mine si ajutama ca analizele sa fie bune  si asa a si facut, va rog sa ma credeti pot arata prin biletul analizelor ,analizele mele erau mai bune si anemia a ajuns la 10 si globulele au scazut mult,a doua ora tot iar tot cu iconita in buzunar si soptind antruna Doamne fa te rog o minune  si asa a fost analizele mele erau normale,cand primeam analizele tremuram cu iconita in mana ,  am mers cu ele la medicul care ma trata si a spus ; doamna Susana sant bune daca mai veniti pesteo luna fara tratament sa vedem cum va merge asa am facut , cand am facut analizele  erau normale 10 anemia si 10 globulele rosii , cand lea citit medicul a spus doamna sa stiti ca din partea noasta esti sanatoasa ,daca vreti asa din curiozitate sa va mai verificati analizele puteti veni si nu veti plati nimic ,am dat mana cu medicul mi-am sarutat iconita si i-am multumit Sfantului Efrem , am promis Sfantului ca daca sant sanatoasa anul acesta voi merge sa ma inchin Sfintelor sale Moaste, asa ca sa implinit si aceasta dorinta m-am inscris la pelerinaj in grecia la Sf Efrem cel Nou pe data de 11 mai anul acesta 2013  

,,MA RUGAM  LA  SF. BISERICA IN TIMPUL SFINTEI LITURGHII ASA;DOAMNE IISUSE HRISTOASE FIUL LUI DUMNEZEU CURATESTE SANGELE MEU CU PREASFANT TRUPUL SI SANGELE TAU;; SA STITI CA SFANTUL EFREM CEL NOU ESTE AUZIT DE DUMNEZEU SI RUGACIUNILE NU II RAMAN NEASCULTATE  ,,DOAMNE AJUTA SI DUMNEZEU CU NOI,,   

7 APRILIE 2013

Un comentariu: