vineri, 25 ianuarie 2013

Doamne ajuta-ma!!!!


Doamne ajuta-mă sa merg mai departe, sa mă ridic atunci cand sunt jos. Tu , ajuta-mă sa găsesc drumul către tine!
Ajuta-mă sa le pot spune celor puternici adevărul în fata.
Sa nu mint pentru a castiga aplauzele celor slabi.
Dacă-mi dai noroc, nu-mi lua fericirea.
Dacă-mi dai putere, nu-mi lua ratiunea.
Dacă-mi dai succes, nu mă lipsi de umilinta.
Iar dacă-mi dai umilinta..te rog, nu-mi lua demnitatea!
Ajuta-mă sa vad tot timpul drumul spre a mea medalie si reversul medaliei.
Ajuta-mă sa nu îi invinovatesc pe ceilalţi pentru ca nu gandesc ca mine.
Învaţă-mă sa îi iubesc pe ceilalţi ca pe mine însumi.
Învaţă-mă sa mă judec ca pe restul.
Nu mă lăsa sa mă duc spre orgoliu.
Si nici în disperare sau eşec.
Te rog aminteşte-mi ca eşecul este experienţa care “vede” triumful…
Ajuta-mă ca în ciuda suferinţei, sa merg înainte indiferent de greutăţi.
Învaţă-mă ca în ciuda decepţiilor sa nu îmi pierd încrederea.
Învaţă-mă  ca a ierta este cel mai important lucru pentru acela care este puternic.
Iar răzbunarea este acel semnal primitiv al celui slab.
Dacă îmi iei norocul, nu îmi lua aceea speranta,
Dacă îmi iei succesul …lasa-mi puterea de a trece peste acel EŞEC
Dacă eu as greşi cuiva TE ROG …da-mi curaj sa îmi cer iertare!!
Dacă cineva mi-ar greşi mie, da-mi puterea sa îl iert…
Doamne, dacă eu candva am sa uit de Tine, TU, sa nu uiti de mine, TE  ROG!!
Sa mă sprijini mereu, iar eu la randul meu , sa mă sprijin de mana TA!!
Fi langa mine cand sufletul mi-e pustiu si cand am lacrimi in ochi..
Nu mă lăsa în intuneric…
Ajuta-mă sa ies spre lumina…
Isus te iubeşte!!!
Fi fericit cum doreşti!!!
Dar nu uita ca EL , va veni candva si îţi va judeca greselile…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu