marți, 18 decembrie 2012

Scrisoare de la Iisus Hristos

Fotografie

Scrisoare de la Iisus Hristos


Îţi trimit această scrisoare prin unul din uceni
cii Mei. Vreau să-ţi spun cât de mult te iubesc, că mă interesează soarta ta şi aş dori să comunicăm. Azi dimineaţă când te-ai sculat eram lângă patul tău, în lumina minunatului Meu răsărit, care a inundat odaia. Am sperat că Îmi vei spune „Bună dimineaţa!", dar n-ai făcut-o. M-am gândit că poate era prea devreme şi nu mai observat.

Ţi-am sărutat faţa cu boarea dimineţii. Am revărsat asupra ta mireasma dulce şi parfumată a florilor. Ţi-am fredonat o melodie de dragoste prin ciripitul păsărelelor. Ai trecut pe lângă mine grăbind pasul.

Mai târziu, te-am privit mergând şi discutând aprins cu vecinii şi prietenii. Ah, cat aş fi dorit să schimbi câteva cuvinte şi cu mine!

M-am apropiat şi am sperat să-Mi vorbeşti. Ai trecut pe lângă Mine fără să mă bagi în seamă. După amiază ţi-am trimis o ploaie înviorătoare şi ţi-am strălucit prin fiecare picătură. Am strigat din cer cu glas de tunet, doar, doar Mă vei auzi. Apoi ţi-am picurat un curcubeu fermecător în mijlocul norilor Mei aurii. Mi-am zis: „Cu siguranţă Mă vei vedea". Dar, ca un făcut, nu Mai văzut. Seara, la sfârşitul zilei, ţi-am trimis un apus de soare minunat, apoi ţi-am făcut cu ochiul de mii de ori prin stelele Mele strălucitoare, sperând că Mă vei vedea şi-Mi vei răspunde şi tu cu ochiul. Am rămas înşelat şi de data aceasta.

În sfârşit, noaptea, la culcare, am revărsat lumina lunii pe faţa ta, ca să-ţi amintesc că nu te-am uitat. Am sperat că măcar acum ai să-mi vorbeşti înainte de culcare. Nu mi-ai spus nici un cuvânt. M-a durut mult lucrul acesta, totu-şi am continuat să stau de veghe la căpătâiul tău, sperând că măcar a doua zi vei observa prezenţa Mea. Tot astfel în fiecare zi am continuat să Mă descoper, prin tot felul de căi, nădăjduind că vei să fiu păstorul Tău. Eu pot să port de griă ca nimeni altul. Eu sunt Păstorul cel Bun, care şi-a dat viaţa pentru oile Sale. Eu am venit ca oile Mele să aibă viaţă din belşug.

Dragostea Mea pentru tine este mai adâncă decât marea şi mai înaltă decât cerul. Te iubesc cu o iubire veşnică, de aceia îţi păstrez bunătatea Mea. Vreau să Mi te dăruieşti şi am atâtea să-ţi împărtăşesc! Pentru binele tău, te rog să-Mi răspunzi.

Iată, Eu stau la uşă şi bat. Dacă aude cineva glasul Meu şi deschide uşa voi intra la el, voi cina cu el şi el cu Mine.

Al tău Prieten, care te Iubeşte, Iisus Hristos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu