duminică, 4 noiembrie 2012

HRISTOS CHEAMĂ LA SINE SUFLETUL PĂCĂTOS


De ce M-ai parasit, omule?
De ce Mi-ai intors spatele Mie, Celui Iubit?
De ce te-ai lipit din nou de vrajmasul Meu?
Adu-ti aminte ca pentru tine M-am pogorat din cer.
Adu-ti aminte ca pentru tine M-am facut trup.
Adu-ti aminte ca pentru tine M-am nascut din Fecioara.
Adu-ti aminte ca pentru tine am fost Prunc.
Adu-ti aminte ca pentru tine M-am smerit.
 

Adu-ti aminte ca pentru tine am saracit.
Adu-ti aminte ca pentru tine am vietuit pe pamant.
Adu-ti aminte ca pentru tine am rabdat prigoana.
Adu-ti aminte ca pentru tine am primit vorbire de rau, defaimare,batjocura,necinstire,rani,scuipari,palmuiri,patimiri de ocara,silnice.
Adu-ti aminte ca pentru tine cu cei fara de lege am fost socotit Adu-ti aminte ca pentru tine am murit cu moarte de ocara.
Adu-ti aminte ca pentru tine am fost ingropat.
M-am pogorat din cer ,ca sa te inalt pe tine la cer.
M-am smerit, ca sa te inalt.
Am saracit, ca sa te imbogatesc.
Am primit necinstire, ca sa te proslavesc.
Am fost ranit, ca sa te vindec.
Am murit, ca sa iti dau viata.
Tu ai pacatuit,iar Eu am luat pacatul asupra Mea.
Tu esti vinovat , iar Eu am primit pedeapsa.
Tu esti dator, iar Eu am platit datoria ta.
Tu ai fost osandit la moarte, iar Eu am murit pentru tine.
La aceasta m-au manat insa dragostea Mea,milostivirea Mea. Nu am putut rabda ca tu sa patimesti in felul acesta.
Oare nesocotesti dragostea Mea?
In loc de dragoste, Imi platesti cu ura.
In loc sa Ma iubesti pe Mine, iubesti pacatul.
In loc sa Imi slujesti Mie , tu slujesti patimilor.
Dar ce ai gasit tu in Mine care sa fie vrednic de dezgust?
De ce nu vrei sa vii la Mine?
Vrei bunatati?Toate bunatatile la Mine sunt.
Vrei fericire? Toata fericirea la Mine este.
Vrei frumusete? Cine e mai frumos ca Mine?
Vrei noblete? Cine este mai nobil decat Fiul lui Dumnezeu si al Fecioarei?
Inaltime vrei? Cine e mai inalt decat Imparatul cerurilor?
Slava vrei? Cine e mai proslavit decat Mine?
Bogatie vrei? Toata bogatia la Mine este.
Intelepciune vrei? Eu sunt Intelepciunea lui Dumnezeu.
Prietenie vrei? Cine este mai vrednic de dragoste si cine are mai multa dragoste decat Mine,
Care Mi-am pus sufletul pentru toti?
Ajutor cauti? Cine va ajuta, afara de Mine?
Doctori cauti? Cine va vindeca afara de Mine?
Veselie cauti? Cine va veseli , afara de Mine?
Mangaiere in intristare cauti?Cine va mangaia, afara de Mine?
Tihna cauti ? La Mine vei dobandi tihna pentru sufletul tau.
Pace cauti? Eu sunt pacea sufletului.
Viata cauti? La Mine este izvorul vietii.
Lumina cauti ? Eu sunt Lumina lumii.
Adevar cauti? Eu sunt Adevarul.
Calea cauti? Eu sunt Calea.
Calauza spre Cer cauti? Eu sunt calauza cea credincioasa.
Asadar, de ce nu vrei sa vii la Mine ?
Nu indraznesti sa te apropii? Dar de cine e mai lesne sa te apropii?
Te sfiesti sa ceri ? Dar cine a cerut vreodata cu credinta si nu i-am dat?
Pacatele nu te lasa ? Eu pentru pacatosi am murit.
Te tulbura multimea gresalelor?
Milostivirea Mea este si mai multa.
Veniti la Mine, toti cei osteniti si impovarati si Eu va voi odihni pe voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu