marți, 1 mai 2012

NICIODATĂ SĂ NU JUDECI PE NIMENI pentru că nu știi ce viață au și prin ce trec!

 
 
Un medic a intrat în spital în grabă după ce a primit un telefon urgent în care era chemat în sala de operație. A răspuns cât se poate de repede, și-a schimbat hainele și s-a îndreptat direct spre blocul operator.

În sala de așteptare era nerăbdător tatăl băiatului ce stătea pe masa de operație. Când l-a văzut pe doctor, acesta a început să țipe:

 
 
„- Ce v-a luat atât de mult timp să ajungeți? Nu vă dați oare seama că viața fiului meu e în pericol? Chiar nu aveți simțul responsabilității?”

Doctorul a zâmbit și a răspuns:
„Îmi pare rău, nu eram în spital și am venit cât de repede am putut după ce am primit telefonul. Acum însă, vă rog să vă liniștiți pentru a-mi continua munca.”

„Să mă calmez?! Dacă fiul dumneavoastră ar fi fost acum în sala de operație v-ați fi calmat? Dacă fiul dvs. ar muri în acest moment ce-ați face??” a mai țipat tatăl furios.

Medicul a zâmbit din nou și a răspuns: „Vă voi spune ceea ce Iov a spus în Sfânta Scriptură. <>. Doctorii nu pot prelungi viața. Mergi și te roagă pentru fiul tău, iar noi ne vom strădui, cu mila Domnului, sa-l salvăm.”

„E așa de ușor să dați sfaturi când n-aveți nicio grijă...” a mai murmurat tatăl.

Operația a durat câteva ore, după care doctorul a ieșit afară bucuros, „Slavă Domnului! Fiul dumneavoastră este salvat!”

Și fără să mai aștepte reacția tatălui a ieșit grăbit. „Dacă aveți vreo nelămurire, întrebați-o pe asistentă!”

„De ce e atât de arogant? Nu a putut aștepta câteva minute ca să-l întreb despre starea fiului meu?” a comentat câteva minute mai târziu către asistentă.

Cu lacrimi în ochi, asistenta i-a răspuns: „Fiul lui a murit ieri într-un accident rutier și era la înmormântare când l-am sunat să vină urgent să-l opereze pe fiul dvs. Și acum, după ce a salvat viața fiului dvs., a plecat în grabă pentru a participa la îngropare.”

NICIODATĂ SĂ NU JUDECI PE NIMENI pentru că nu știi ce viață au și prin ce trec!
------------------------------------------------------
De câte ori nu am fost oare în postura tatălui?

Un comentariu: