duminică, 11 decembrie 2011

Maica sufletelor noastre…..

Pe Pamant aceasta Fiinta speciala, a avut o viata modesta si plina de suferinta. Cine mai crede ca marile spirite se nasc în palate, mai are foarte multe lectii spirituale de învatat. Mai are pana cand va întelege ca Iisus, nu întamplator s-a nascut într-un grajd.
Maria a venit pe Pamant pentru ca nici o alta femeie în acel moment nu era pregatita sa-l poarte in trupul ei si sa-l nasca pe Iisus. A doua ei misiune terestra, a fost cea de a ne da una din cele mai importante lectii, prin învatarea careia ne putem apropia de divinitate: TRANCEDEREA SUFERINTEI PRIN IUBIRE. Ne-a învatat ca atunci cand pierdem totul, nu trebuie sa nu îl pierdem si pe Dumnezeu. Doar astfel ne putem recladi viata si s-o transformam înaltand-o spre Paradis. Un Paradis terestru si cosmic..
Împarateasa cerurilor are aceasi putere energetica si spirituala precum Iisus Hristos. Natura acesteia însa, difera. Sfanta Maria e perceputa ca o energie calda, calma si totusi plina de forta. E energia ying pura, energia feminina sublima creatoare. E arhetipul matern al iubirii neconditionate.
Prezenta ei ne învaluie într-o lumina aurie, uneori cu superbe nuante de roz. Alteori poate fi perceputa ca o energie alba, pura, scaldata de un nor auriu. Întotdeauna însa EA e iubire neconditionata.
               *********************
Blandetea este balsamul unei vieti sfinte Niciodata nu m-am lasat sa fiu cuprinsa de manie,dar totdeauna am fost fecioara cea blanda cu toti.Pe toti dusmanii ce i-am avut in viata eu si Fiul meu,i-am invins pe toti cu dulceata.Blandetea s-a nascut cu mine,si toti care mi se impotriveau,se loveau de bunatatea mea.Nu vei gasi pe nimeni pe care sa-l fi dojenit cu asprime,nici chiar pe aceia care au dat de baut otet Fiului meu si care l-au pironit pe cruce.Vorba mea a fost totdeauna dulce ca mierea si glasul meu mai placut ca un fagure.Duhul lui Dumnezeu face pe om bland pentru ca El insusi este bland.Cate batjocuri nu primeste Dumnezeu din partea celor rai si tace!Ba inca ii copleseste de bunatati,pentru ca atrasi de bunatatea sa,sa se intoarca,sa se indrepte!Nu-ti sta bine numele de crestin daca mergi inaintea potrivnicului tau cu sufletul maniat.Cuvintele aspre atata si mai mult pe dusmnan impotriva ta,pe cand cuvintele dulci si blande potolesc furia.Ce vrea sa zica acea furie a ta,indata ce ti se intampla ceva impotriva vointei tale sau a gustului tau? O impotrivire se simte mai mult cand se primeste cu furie decat cand se primeste cu liniste.Nu te arata cu fruntea incretita,pentru ca sa nu arati ca-ti pare rau de ceea ce Dumnezeu da spre binele tau.Nu tine in tine mania si furia si nu tulbura pe nimeni cu ciuda ta.Omul bland e dulce pentru sine si folositor altora.Nimic nu face ca sufletul sa se bucure de atata liniste si pace,cat face blandetea si dulceata.Numai aceasta virtute se hraneste din batocuri si otraviriile le mistuie spre sanatate.Aceasta virtute,mai mult ca oricare alta,zugraveste fata crestinului sa arata ca intr-insul este un suflet creat dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu. Omul aspru,crud si galcevitor,tulbura pacea,precum vantul apele linistite.Blandetea randuieste toate in pace si nu starneste razboiul.Ea are pace cu aproapele,familiarizate cu Dumnezeu si stapanire in cer. Urmeaza-ma pe mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu