vineri, 17 iunie 2011

Cand vine un musafir, imi schimb planurile

Cand vine un musafir, imi schimb planurile. Paradoxal, cand vine Duhul Sfant, refuz sa imi schimb modul de viata. Nu este viata mea o contradictie? Acest Musafir nu imi da o veste neplacuta, din contra; dar eu tot imi pierd cumpatul... Acum gata: sunt hotarat sa imi rezolv problema egoista care ma sacaie de ceva vreme! Daca mi se propune sa ma alatur in Comunitate, nu voi ezita. Dar despre ce vorbesc? Doar sunt botezat... Dar oare si convertit?
Problema mai veche a patimii revine mereu in actualitate, daca nu e evacuata din templul inimii. Patima inseamna sa cedezi primului impuls, sa tradezi dragostea, sa iti distrugi sanatatea. Ma voi menaja de sagetile acestea! Harul venit asupra noastra este energia Binelui. Avem idei pozitive, pentru ca suntem calauziti de catre sfinti, chiar daca inca ne mai impiedicam prin crengile verzi.
Tocmai am aflat ca sufletul meu e grav bolnav. Vindeca-ma, Doctorule al iubirii nemarginite! Daca ma voi concentra suficient, voi reusi oare sa rezolv problemele mai delicate? Singur, cu siguranta ca nu. Am tendinta sa fiu impulsiv, fara nici o justificare; iertati-ma! Si cat sunt de importante discutiile legate de destinatia banilor: spre saraci sau spre cazinouri?
Nimic nu explica o stare de nervozitate... Cica "nu sunt in forma". Poate pentru ca am uitat de "forma" Adevarului. Nu voi ramane confuz, nici lipsit de realism, ca nu cumva sa iau decizii eronate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu