joi, 18 martie 2010

FEMEIE! Nu virtuţile tale le doresc.

IMI VORBESTE MIE !

“Nu îmi spune nimic. Îţi cunosc mizeria, necazurile, luptele si ispitele sufletului tău. Îţi cunosc şi ştiu laşitatea păcatelor tale. Dar, cu toate acestea, îţi spun: „Iubeşte-mă aşa cum eşti tu! Dă-mi inima ta!” Dacă o să aştepţi ca sa devii un înger ca să mi te dăruieşti, atunci n-ai să mă iubeşti niciodată! Chiar când eşti las, fricos, neîncrezător în trăirea dragostei, chiar când ai să recazi în acele păcate pe care nu ai vrea sa le mai faci, Eu nu îţi dau voie să nu mă iubeşti. Iubeşte-mă aşa cum eşti tu, în orice moment şi în orice situaţie te-ai afla, în fidelitate sau trădare, în râvnă sau în uscăciune. Tu iubeşte-mă aşa cum eşti.

Eu vreau să mă poţi iubi din puţina şi săraca ta inimă. Dacă aştepţi pana când ai să fii desăvârşit ca sa mă poţi iubi, atunci n-ai să mă iubeşti niciodată. N-aş putea să fac eu oare din fiecare fir de nisip un serafim, un înger care să strălucească de curăţie şi dragoste?! Nu sunt eu Domnul Dumnezeu care a creat toate şi pot totul?! Omule, ţi-ai dat tu viata pentru lume din dragoste pentru oameni, sau ai murit din iubire pentru mine? Atunci din ce motiv nu mă laşi sa te iubesc? Fiul meu, lasă-mă să te iubesc, eu iţi vreau inima care este lăcaşul meu.

Desigur, cu timpul am să te schimb, însă chiar până atunci iubeşte-mă aşa cum eşti tu, fiindcă eu te iubesc cu toate ca eşti aşa. Eu vreau ca dragostea ta pentru mine să se nască din puţina şi săraca ta inimă, din adâncul neputinţei şi a murdăriei tale. Eu te iubesc si când eşti slab si necurat. Nu vreau o dragoste izvorâtă şi hrănită din mândria virtuţilor tale, ci dintr-o inimă smerită pe care eu o pot curăţi oricând. N-am nevoie de talentele tale, de înţelepciunea ta. Eu vreau doar să mă iubeşti şi să lucrezi cu dragoste pentru mine.

Nu virtuţile tale le doresc. Daca ţi le-aş da, tu eşti aşa de slab şi mândru, încât ele ar hrăni amorul tău propriu şi nu m-ai cinsti pe mine. Deci ele să nu fie un motiv pentru care nu mă cauţi şi stai departe de mine. Aproprie-te cu dragoste. Unui fier ruginit flăcările, nu numai ca i-ar curăţa rugina, dar l-ar face incandescent. Iubeşte-mă si păcatele se vor arde, iar tu vei fi fericit. Iubeşte-mă nu numai ca să fii curat, căci asta ar fi din nou o mândrie pentru tine, ci pentru că eu vreau sa mă odihnesc în inima ta.

Astăzi eu stau la uşa inimii tale ca un cerşetor. Eu, singurul, adevăratul Împărat si Domn. Eu bat si aştept. Grăbeşte-te să-mi deschizi prin umilinţă. Nu-mi adu ca motive sărăcia ta. Dacă ţi-ai cunoaşte-o pe deplin şi în adânc, ai muri de durere. Dar ceea ce m-ar durea pe mine ar fi ca tu şi acum sa te îndoieşti de mine, de iubirea pe care o am pentru tine. Crede că eu pot totul… şi tu nu poţi nimic fără mine.

Să nu te încrezi în tine fără mine căci, astfel, o să fiu nevoit să te las în cădere în măsura în care tu te apreciezi. Nu te frământa că nu ai virtuţi, am să-ţi dau Eu sfinţenia mea. Deschide-ţi inima prin pocăinţă şi primeşte-mă în potirul sufletului tău prin trupul si sângele meu pe care, în dar, ţi-l dau la Sfânta Liturghie. Atunci o să te fac să înţelegi totul şi să mă iubeşti mai mult decât îţi poţi închipui.

Lasă să curgă sângele meu în sângele tău şi să bată inima mea în inima ta. Eu ţi-am dat-o pe Sfânta şi Preacurata mea Mamă. Lasă să treacă totul prin inima ei curată, astfel încât să poată mijloci pentru tine. Si acum du-te! Eu sunt cu tine!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu