luni, 25 ianuarie 2010

Dumnezeu vrea sa faca lucruri marete in tine si prin tine

Dumnezeu vrea sa faca lucruri marete in tine si prin tine « »

3

Falls

„Ah! Doamne Dumnezeule, iata, Tu ai facut cerurile si pamîntul cu puterea Ta cea mare si cu bratul Tau întins: nimic nu este de mirat din partea Ta!” Ieremia 32: 17

Se poate ca astazi sa te gasesti în valea adînca a deznadejdii. Sau se poate sa fii în locul care te-ar face sa afirmi: „Ei, mai bine nici ca se putea.” Sau poate, esti sortit mediocritatii în casnicie, în relatia cu copiii sau în cariera ta.

Dumnezeu are atît de multe pentru tine!
Da, se poate sa îmi spui: „Eu am problemele mele. De fapt, am atît de multe probleme în viata mea, lucruri despre care tu nu stii.” Se poate sa fie chiar asa, însa tu nu stii un lucru: Dumnezeu e mai puternic decît problemele tale. În 1 Ioan 4: 4 ni se spune: „pentru ca Cel ce este în voi, este mai mare decît cel ce este în lume.”

Permite-mi sa te întreb acum: Care este lucrul pe care îl ceri de la Dumnezeu cu privire la viata ta? Te întreb, pentru ca Dumnezeu vrea sa faca lucruri marete în viata ta, lucruri pe care mintea ta nu si le poate imagina.

Gîndeste-te putin la ceea ce îti spune Dumnezeu în Isaia 43: 19: „Iata, voi face ceva nou, si-i gata sa se întîmple: sa nu-l cunoasteti voi oare? Voi face un drum prin pustie, si rîuri în locuri secetoase.”

Cu alte cuvinte, Domnul Dumnezeu te întreaba: „Priveste! Nu vezi? Nu simti? Nu simti lucrul acesta pe care îl fac pentru tine?”

Dumnezeu foloseste punctele slabe din viata ta spre gloria Sa. Atunci cînd lucrurile par a fi pe fagasul gresit, chiar atunci, El intervine în viata ta. Domnul vrea sa faca lucrurile noi în viata ta.

Crezi ca Dumnezeu poate face lucruri marete în viata ta, chiar acum? Dumnezeu va împlini lucrurile pe care tu le crezi ca se vor împlini.

Acum tu spui: „E imposibil!” Uite ce spune Scriptura în Romani 8: 31: „Daca Dumnezeu este pentru noi, cine va fi împotriva noastra?”

Daca esti copilul lui Dumnezeu, atunci El este cu tine. Asa ca, nu te mai îndoi de faptul ca El doreste sa faca lucruri mari în viata ta.

DUMNEZEU VREA SA FACA LUCRURI MARETE ÎN TINE SI PRIN TINE. ASA CA VINO LA EL CU TOT CEEA CE ÎTI PARE IMPOSOBIL DE REALIZAT!

Un comentariu: