miercuri, 30 decembrie 2009

Rasplatirea milei aratata celor adormiti

Rasplatirea milei aratata celor adormiti



O sora medicala de la un spital din Atena i-a povestit parintelui Simeon Aghioritul, care locuieste la Kaliagra (Sfantul Munte), urmatoarele:

- Aveam scleroza in placi si ma aflam in pragul paraliziei. Medicii mi-au dat o luna de zile concediu. Intr-o noapte, in timp ce zaceam la pat, o vad aievea pe Maica Domnului, care imi spune: “Ridica-te, de acum esti sanatoasa”.

M-am ridicat si a doua zi am mers la spital. Cand m-au vazut medicii, au ramas uluiti. M-au consultat si m-au gasit sanatoasa.

Atunci parintele Simeon a intrebat-o unde lucreaza.

- Lucrez la morga, a raspuns ea. Cei morti sunt adusi acolo si aruncati fara nici un respect. Eu ii iau, ii spal, ii imbrac si ii ingrijesc cu multa dragoste, ca pe rudele mele.

- Pentru aceasta Maica Domnului te-a vindecat. In Vechiul Testament, Tobit, atunci cand gasea un mort, il imbraca si-l ingropa. De aceea Arhanghelul Rafail i-a spus “te ocrotesc”.

- Si eu simt o ocrotire, a raspuns ea plangand. !!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------


OF DOAMNE AJUA-NE SA FACEM FAPTE BUNE ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu