vineri, 18 decembrie 2009

Ortodoxia este incomodă

Ortodoxia este incomodă

Ortodoxia dezveleşte păcatul omului, Ortodoxia smulge masca fiecăruia dintre noi, lăsând loc goliciunii sufleteşti a fiecărui păcătos să iasă la iveală, Ortodoxia este incomodă, este stânjenitoare, este denunţătoare, este acuzatoare şi omul păcătos, aşa cum ştim, suportă tare greu critica divină. Păcătos fiind, m-am lovit de toate acestea, dar nici o religie din lumea aceasta nu mi-a dat siguranţa, dragostea, calea, certitudinea mântuirii şi legăturii cu Hristos. Trăind de mai bine de 13 ani în Germania, sunt familiarizat cu aşa zisul creştinism apusean şi, credeţi-mă, sunt lumi între noi şi ei. Abia aici am ajuns să-i mulţumesc lui Dumnezeu că sunt român ortodox, că mi-a dat acest mare dar al credinţei celei adevărate, pe Hristos clădită şi dată nouă pentru mântuire. Aşadar, prin Ortodoxie, şi mulţumesc Domnului pentru aceasta, am simţit chemarea şi siguranţa vieţii în Hristos, liniştea şi bucuria, dragostea şi pacea Dumnezeului Cel Viu. Mă rog Domnului să ajungă toţi duşmanii Ortodoxiei să simtă măcar cinci minute adevărata credinţă în sufletul lor şi sunt convins că nu şi-ar mai dori altceva nimic. Domnul nostru Iisus Hristos să aibă în grija Sa pe toţi copiii săi şi să se îndure de noi a ne arăta calea cea adevărată. Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu