joi, 17 decembrie 2009

FEMEIA SAMARINEANCA

Iată Doamne,Tu şi eu
Mă priveşte! sunt un rău!
Ce-a ajuns zidirea Ta
Doamne Sfânt nu mă lăsa
Mă priveşte plângi cu jale
Că m-am abătut din cale,
Inima mi-e împietrită.
Sunt o oaie rătăcită.
Nu mi-e dor decât de lume,
De plăceri,de râs,de glume.
Pleacă Doamne de la mine
sunt vrednic eu de tine!
Nu am iubire dar am ură,
Bârfe,răutăţi în gură.
Voia Ta nu ştiu s-o fac
Nu-ţi pot fi Doamne pe plac.
Ştiu că eşti mereu cu mine
Ştiu că poţi să mă faci mult bine.
Stai cu mine,nu pleca
Mă ridică de-oi cădea.
Nu mă lepăda
De la faţa Ta
Duhul Tău cel Sfânt
De la mine nu-l lua.
Nu suntem decât noi doi
Tu în cer,eu în noroi.
Sunt murdar şi păcătos
Fă-mă Doamne sănătos!
Dacă eu îţi spun să pleci
Tu rămâi cu mine în veci.
Tu dai viaţă,Tu ridici
Fără Tine suntem mici.

Fii slăvit în vecii veci.
Te rog Doamne să nu pleci
Tată.Fiu şi Duh Sfânt
În cer eşti şi pe pământ./ AMIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu